مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-16اقتصادي

طی سال گذشته کمک شهریه دانشجویان 57 درصد افزایش یافت


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته میزان کمک شهریه دانشجویان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه های اردویی کاهش یافت ولی با رعایت پروتکل ها 224 نفر از مددجویان از برنامه های اردوهای آموزشی و زیارتی این نهاد بهره مند شدند.

قلی پور اظهار کرد: با استفاده از آموزش های مجازی و غیرحضوری برنامه آگاه سازی و آموزشی نیز اجرایی شد که در این زمینه برای 16 هزار و 361 نفر برنامه اجرا شد که نسبت به سال 98، رشد چهار درصدی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: طی سال 1399 تعداد چهار هزار و 988 دانش آموز از کمک هزینه تحصیلی بهره مند شدند که نسبت به مدت مشابه سال 98، با چهار هزار و هشت دانش آموز 24 درصد رشد داشته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: یکی از خدمات مهمی که طی سال گذشته به دانش آموزان ارائه شد، تأمین تبلت و گوشی هوشمند برای امکان ادامه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت بود که بیش از دو هزار دانش آموز از این امکان بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته میزان کمک شهریه دانشجویان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته به طوری که 389 دانشجو بیش از 790 میلیون تومان کمک شهریه دریافت کردند که این رقم در سال 1398 حدود 502 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سال گذشته کمک شهریه دانشجویان 57 درصد افزایش یافت

طی سال گذشته کمک شهریه دانشجویان 57 درصد افزایش یافت