مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-16اجتماعي

ساخت 125 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی طی امسال


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ساخت 125 کیلومتر راه روستایی در این استان طی امسال خبر داد.

- شهامت در گفت و گو با ایسنا گفت: در سال جاری در قالب طرح ابرار آسفالت 137 کیلومتر راه روستایی توسط اکیپ امانی راهداری در دستور کار قرار گرفت تا در جهت انجام آسفالت حداقل 125 کیلومتر راه روستایی با اعتبارات سال 1400 انجام شود.

‍ وی گفت: در سال گذشته به رغم کمبوداعتبارات، 25کیلومتر از راه های روستایی استان با تجهیزات و اعتبارات راهداری در قالب طرح ابرار آسفالت شد و همچنین تعداد 25نقطه حادثه خیزجدید محور های استان ایمن سازی ورفع گردید.

شهامت ادامه داد: در سال گذشته تعداد پنج دستگاه انواع ماشین آلات راهداری (نمک پاش،خط کش،بیل مکانیکی ولودر) به ماشین آلات راهداری استان اضافه شد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه های عملیات راهداری و اجرای خط کشی وحذف نقاط پرتصادف گردید.

وی تصریح کرد: به جهت فرسوده بودن ماشین آلات راهداری در سال قبل بیش از 60میلیارد ریال برای تعمیر واورهال ماشین آلات هزینه شده است.

این مقام مسئول در ادامه به مشکلات مربوط به برخی از پل های استان اشاره کرد و افزود: باتوجه به سیلاب های سال 98 و به رغم عدم بهره مندی استان از اعتبارات بازسازی سیل، با کمک استاندار و منابع ملی و استانی از تعداد 21 پل اولویت دار تعداد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 125 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی طی امسال

ساخت 125 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی طی امسال