مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-16حوادث

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 2 سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل با اعتراف به 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 2 سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل با اعتراف به 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کهگیلویه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 2 سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل با اعتراف به 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی 2 نفر سارق مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 10 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و پل فلزی جلو درب منازل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کهگیلویه

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کهگیلویه