مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-16حوادث

دستگیری 2 سارق افغانستانی


دستگیری 2 سارق افغانستانی، پنج سارق فرش های نفیس، یک قاچاقچی موادمخدر و توقیف یک میلیارد و 200 میلیون تومان کالای قاچاق از مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته پلیس پایتخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده یگان امداد فاتب اظهار داشت: ماموران گشت با ظن به 2 راکب یک دستگاه موتور سیکلت دستور ایست داده و آنان را متوقف کردند.

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: پس از احصای سرقتی بودن موتور سیکلت در بررسی های به عمل آمده و استعلام از مرکز موتورسواران از اتباع افغانی هستند دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی خطاب به شهدوندان توصیه کرد: هنگام پارک موتور سیکلت ضمن قفل و زنجیر کردن آن، وسیله نقلیه خود را در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهید.

دستگیری سارق خودرو در باغ فیض فرمانده یگان امداد تهران بزرگ توضیح داد: ماموران گشت انتظامی در محدوده باغ فیض به یک دستگاه خودرو پژو که در سمت راننده آن آسیب دیده و علائم سرقت داشت، مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک خودرو و تایید مورد، برای بررسی بیشتر خودرو را تحت نظر گرفتند.

آدینه وند با بیان اینکه متهم پس از مدتی در مراجعت به خودرو دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی های تکمیلی به جرم ارتکابی سرقت خودرو پژو اعتراف و هدف خود از این عمل مجرمانه، دور زدن و انجام امورات روزانه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق افغانستانی

دستگیری 2 سارق افغانستانی