مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-17اجتماعي

دومین بوستان بانوان ملایر به زودی به بهره برداری می رسد


شهردار ملایر از بهره برداری دومین بوستان بانوان در منطقه کم برخوردار شهید تاجوک ملایر با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از بهره برداری دومین بوستان بانوان در منطقه کم برخوردار شهید تاجوک ملایر با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، به تلاش بی وقفه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی بانوان اشاره و اظهار کرد: به منظور رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی، عملیات احداث بوستان بانوان در بلوار شهید تاجوک ملایر با مساحتی افزون بر 10 هزار مترمربع در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه نخستین بوستان بانوان ملایر در بخش شمالی شهر قرار دارد، افزود: با توجه به ضرورت احداث مکانی برای تفریح و ورزش بانوان در قسمت جنوبی شهر، پروژه احداث بوستان بانوان در مناطق کم برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی های لازم باغ حاج نظر برای این پروژه اختصاص یافت که به زودی به بهره برداری می رسد.

شهردار ملایر احداث بوستان بانوان را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری ملایر دانست و مطرح کرد: توسعه بوستان های بانوان، سلامت و بالندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بوستان بانوان ملایر به زودی به بهره برداری می رسد

دومین بوستان بانوان ملایر به زودی به بهره برداری می رسد