مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-17سياسي

آب شرب شهر هفشجان در وضعیت ناسالم قرار دارد


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب آشامیدنی شهر هفشجان در وضعیت ناسالم قرار دارد، برای بحث انتقال آب شرب به این شهر یک پروژه آبرسانی در نظر گرفته شده که امید است با تامین اعتبار این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب آشامیدنی شهر هفشجان در وضعیت ناسالم قرار دارد، برای بحث انتقال آب شرب به این شهر یک پروژه آبرسانی در نظر گرفته شده که امید است با تامین اعتبار این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

احمد راستینه 27 اردیبهشت در آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره و فضاهای جانبی مدیریت بحران شهر هفشجان در چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه این شهر حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: آب آشامیدنی این شهر در وضعیت ناسالم قرار دارد، برای بحث انتقال آب شرب به این شهر یک پروژه آبرسانی در نظر گرفته شده است که خیرین نیز نیمی از هزینه این طرح را متقبل شده اند، امید است با تزریق اعتبار این طرح هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 15 دشت بحرانی و ممنوعه بحرانی در استان وجود دارد که می توان برای تغذیه آب های زیر زمینی در این دشت ها، آب های سطحی را به سمت این دشت ها هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب شهر هفشجان در وضعیت ناسالم قرار دارد

آب شرب شهر هفشجان در وضعیت ناسالم قرار دارد