مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-17اقتصادي

صرافی ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد: صرافی های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند اما تعدادی از صرافی ها با هماهنگی بانک مرکزی این کار را انجام می دهند.

- / استخراج بیت کوین غیرقانونی است/ تاسیس پلیس گمرک تهران رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد: صرافی های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند اما تعدادی از صرافی ها با هماهنگی بانک مرکزی این کار را انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در محل پلیس امنیت اقتصادی فاتب برگزار شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی از جدیدترین یگان ها در مجموعه ناجاست که وظایف متعددی را برعهده داشته و با وجود عمر کمی که داشته، اقدامات بزرگی انجام داده است.

مقابله با جرائم اقتصادی مانند زمین خواری، تبانی در معاملات دولتی، رصد بازارهای سرمایه، رصد بازار ارز و سکه، بازداشت بدهکاران کلان بانکی و .

از جمله وظایف این پلیس است.

راه اندازی پلیس گمرک تهران، بزودی وی با بیان اینکه در سال 99 این پلیس دستاوردهای خوبی داشته و به پرونده های مهمی رسیدگی کرده است، گفت: در سال گذشته حدود 32 میلیون انواع کالای قاچاق و حدود دو میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کشف شد همچنین بیش از 5000 متهم درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرافی ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند

صرافی ها مجوز معامله رمزارزها را ندارند