مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-17حوادث

کاهش 25 درصدی ورودی پرونده در دادگستری میبد


رییس دادگستری شهرستان میبد با اشاره به کاهش 25 درصدی ورودی پرونده ها به دادگستری این شهرستان، برخی اقدامات پیشگیرانه این دستگاه قضایی در جهت کاهش وقوع جرم و دعاوی و به دنبال آن کاهش ورودی پرونده های دادگستری را تشریح کرد.

- ایسنا/یزد رییس دادگستری شهرستان میبد با اشاره به کاهش 25 درصدی ورودی پرونده ها به دادگستری این شهرستان، برخی اقدامات پیشگیرانه این دستگاه قضایی در جهت کاهش وقوع جرم و دعاوی و به دنبال آن کاهش ورودی پرونده های دادگستری را تشریح کرد.

علیرضا حسین بیکی امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران که در بستر فضای مجازی برگزار شد، از کاهش 25 درصدی ورودی پرونده ها به دادگستری این شهرستان با اقدامات پیشگیرانه و ارجاع پرونده ها به شوراهای حل اختلاف و تلاش برای برقراری صلح و سازش بین طرفین دعوا خبر داد و گفت: خوشبختانه همزمان با این اقدامات، ضمن کاهش اطاله دادرسی، در یک سال اخیر خروجی پرونده های دادگستری نیز افزایش یافته است.

وی با بیان این که میبد جزو شهرستان های پرجمعیت استان است و به تبع ورودی پرونده های به دادگستری این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستان های تابعه مرکز استان بالاتر است، یاداور شد: خوشبختانه تأیید 95 درصدی آرای صادره در دادگستری میبد نشان از اتقان آراء در این شهرستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی ورودی پرونده در دادگستری میبد

کاهش 25 درصدی ورودی پرونده در دادگستری میبد