مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-17اقتصادي

استقبال شرکت ملی نفت ایران از حضور سرمایه گذاران خارجی


معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: میدان فرزاد «ب» از سوی شرکت ایرانی پتروپارس توسعه خواهد یافت، اما شرکت ملی نفت ایران همواره از حضور سرمایه گذاران خارجی در کنار پیمانکاران ایرانی استقبال می کند.

- معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران گفت: میدان فرزاد ب از سوی شرکت ایرانی پتروپارس توسعه خواهد یافت، اما شرکت ملی نفت ایران همواره از حضور سرمایه گذاران خارجی در کنار پیمانکاران ایرانی استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا دهقان، درباره سابقه مذاکرات توسعه ای میدان فرزاد ب با شرکت اوان جی سی هند گفت: مدت زمان مذاکرات با طرف هندی برای توسعه این میدان بیش از یک دهه طول کشید و ایران از همه ظرفیت های موجود برای به سرانجام رساندن این مذاکرات استفاده کرد، اما با وجود مذاکرات طولانی و متعدد و نشان دادن انعطاف زیاد از طرف شرکت ملی نفت ایران، مذاکرات به نتیجه نرسید.

وی افزود: از آنجا که تعلل در میدان های مشترک جایز نیست، شرکت ملی نفت ایران تصمیم گرفت تکلیف توسعه این میدان را با واگذاری به یکی از شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی مشخص کند و در همین راستا بود که موافقنامه اصولی (HOA) توسعه این میدان سال 98 با شرکت پتروپارس امضا شد و قرارداد توسعه نیز امروز به امضای طرفین رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شرکت ملی نفت ایران از حضور سرمایه گذاران خارجی

استقبال شرکت ملی نفت ایران از حضور سرمایه گذاران خارجی