مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-17فرهنگي

پایان «احضار» تغییر کرد؟/چرا نترسیدیم؟!


تهیه کننده «احضار» در پاسخ به پرسشی درباره تغییر احتمالی خط پایانی فیلمنامه و نسبت دادن این مساله به طولانی شدن روند ساخت قسمت پایانی، تاکید کرد: - تهیه کننده احضار در پاسخ به پرسشی درباره تغییر احتمالی خط پایانی فیلمنامه و نسبت دادن این مساله به طولانی شدن روند ساخت قسمت پایانی، تاکید کرد: پایان بندی سریال احضار بر اساس سیناپسی که از قبل موجود بود، در حال تولید است.

محمودرضا تخشید در عین حال درباره دیر به پخش رسیدن قسمت پایانی این سریال هم اظهار کرد: باید تعجیل در تولید کارها برای رساندن آنها به پخش را از پروژه ها گرفت.

تهیه کننده سریال احضار در گفت و گویی با ایسنا درباره ی علت وقفه در پخش قسمت پایانی سریال، توضیح داد: یکی از مشکلاتی که باعث شد قسمت آخر به موقع به پخش نرسد را آقای افخمی توضیح دادند.

شما وقتی با ورود کرونا به میان عواملتان مواجه می شوید، مجبورید یکسری از عوامل را به قرنطینه بفرستید، لوکیشن، بازیگران و متن در حال تصویربرداری را جایگزین کنید و .

؛ همه اینها سبب کندی در تولید می شود که این مسئله در طول زمان تولید چندین بار برای ما رخ داد.

بازیگران احضار الان کرونا ندارند تخشید درباره ابتلای برخی بازیگران احضار به کرونا و پرسش برخی مخاطبان ایسنا درباره حضور در برنامه زنده تلویزیون در روز عید فطر در این شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان «احضار» تغییر کرد؟/چرا نترسیدیم؟!

پایان «احضار» تغییر کرد؟/چرا نترسیدیم؟!