مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-17فناوري

فرمانداری های بوشهر به فیبرنوری متصل شدند


مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از اتصال فرمانداری های این استان به فیبر نوری برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی مهرپویا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک مورد توجه قرار گرفته و در این راستا همه فرمانداری های 10 گانه استان بوشهر به فیبر نوری متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر بیان کرد: با ابلاغ سند توسعه مخابرات استان بوشهر طرح های مخابراتی افزایش یافته که توسعه، نوسازی و بازسازی شبکه های ارتباط مخابراتی از آن جمله است.

وی گفت: تعرفه تلفن ثابت بیش از 18 سال است که تغییر نیافته و این درحالی است که هزینه خرید کابل و ملزومات شبکه گذاری مخابراتی 300 درصد افزایش یافته است.

مهرپویا با اشاره به افزایش 7 هزار تلفن ثابت و 13 هزار مشترک اینترنت خانگی در استان بوشهر تصریح کرد: سرقت سیم و کابل های مخابرات در استان بوشهر مشکلاتی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان ایجاد کرده به گونه ای که ماهانه بین 7 هزار تا 9 هزار متر از سیم ها و کابل های مخابرات به سرقت می رود.

این مقام مسؤول توضیح داد: سال قبل بیش از 202 میلیارد تومان در اجرا طرح های مخابراتی سرمایه گذاری شده که این روند همچنان ادامه دارد همچنین در سال گذشته 100 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری های بوشهر به فیبرنوری متصل شدند

فرمانداری های بوشهر به فیبرنوری متصل شدند