مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-17سياسي

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: اشتغال زایی مهمترین گام در رفع محرومیت ها است


سردار حزنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم توجه ویژه ای دارد، گفت: همه بخش های سپاه و بسیج آماده هستند وظایف خود را نسبت به مناطق محروم و مستضعف انجام دهند.

- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: اشتغال زایی مهمترین گام در رفع محرومیت ها است سردار حزنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم توجه ویژه ای دارد، گفت: همه بخش های سپاه و بسیج آماده هستند وظایف خود را نسبت به مناطق محروم و مستضعف انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدضیاالدین حزنی دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه در آیین اجرای توافقنامه همکاری اشتغال زایی این قرارگاه و سازمان بسیج اصناف کشور که در منطقه قم رود برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع محرومیت باید خیلی کار کنیم تا نتایج آن برای مردم ملموس باشد ؛ بر این اساس باید چنین تفاهم نامه ای را با سایر اقشار بسیج هم امضا کنیم.

وی افزود: برای توسعه فعالیت های محرومیت زدایی باید وظایف خود را در قبال مردم مناطق محروم به خوبی انجام دهیم تا عقب ماندگی توسعه ای و خدماتی در کشور کاملا جبران شود.

سردار حزنی ادامه داد: ما رفع محرومیت از حاشیه های اهواز، مشهد و شیراز را در برنامه های محرومیت زدایی خود داشتیم و قصد داشتیم امسال در قدم اول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: اشتغال زایی مهمترین گام در رفع محرومیت ها است

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه: اشتغال زایی مهمترین گام در رفع محرومیت ها است