مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-17ورزشي

حضور 10 کشتی گیر کرمانشاهی در جام تختی


رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور هشت آزادکار و دو فرنگی کار کرمانشاهی در رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور هشت آزادکار و دو فرنگی کار کرمانشاهی در رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی خبرداد.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در پیش بودن رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی، اظهارکرد: این رقابت ها طی روزهای پنج شنبه و جمعه(30 و 31 اردیبهشت) با تاخیر چندماهه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی اسامی کشتی گیران واجد شرایط را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده که براساس آن اسامی 10 کشتی گیر کرمانشاهی هم در بین این اسامی دیده می شود که هشت نفر از آنها آزاد کار و دو نفر هم فرنگی کار هستند.

رییس هیات کشتی استان افزود: خیراله قهرمانی در وزن 65 کیلوگرم، سبحان یاری در وزن 74 کیلوگرم، حامدرشیدی در وزن 74 کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن 79 کیلوگرم، محمدجوادحمیدی در وزن 79 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم، جواد نظری در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم هشت آزادکار کرمانشاهی هستند که در این رقابت ها حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 کشتی گیر کرمانشاهی در جام تختی

حضور 10 کشتی گیر کرمانشاهی در جام تختی