مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-18اقتصادي

دو موزه جدید در استان فارس راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گ فارس از راه اندازی دو موزه جدید در استان خبر داد و گفت: موزه نورآباد در شهرستان ممسنی و موزه عروسک ملل در شهرستان اوز به زودی به بهره برداری می رسند.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گ فارس از راه اندازی دو موزه جدید در استان خبر داد و گفت: موزه نورآباد در شهرستان ممسنی و موزه عروسک ملل در شهرستان اوز به زودی به بهره برداری می رسند.

جمشید معینی سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه در فارس پرداخت.

او با تأکید بر اینکه موزه ها نباید شی محور باشند، گفت: با توجه به شعار امسال روز جهانی موزه ها باید برنامه ریزی ها به سمت وسویی رود که شاهد تحول بزرگی در این اماکن فرهنگی باشیم که بی شک نتیجه آن توسعه پایدار گردشگری و رونق این صنعت خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی های پی درپی موزه ها و اماکن فرهنگی و همچنین محدودیت هایی که برای بازدید گردشگران از این اماکن در نظر گرفته شد؛ بی رمقی گردشگری و به تبع آن موزه گردی را به همراه داشت که البته به نوعی امری اجتناب ناپذیر هم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو موزه جدید در استان فارس راه اندازی می شود

دو موزه جدید در استان فارس راه اندازی می شود