مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-18سياسي

یادداشت انتخاباتی آذری جهرمی: رییس جمهور بعدی باید تضمین داشتن وزیر زن را بدهد


بهبود وضعیت زنان و ارتقاء عدالت جنسیتی راهبردهای مختلفی در جوامع داشته است؛ اما شاید نیاز به استفاده از نمادها و ایجاد «سرمایه نمادین» نقطه مشترکی بوده است و همچنان نیز خواهد بود.

- بهبود وضعیت زنان و ارتقاء عدالت جنسیتی راهبردهای مختلفی در جوامع داشته است؛ اما شاید نیاز به استفاده از نمادها و ایجاد سرمایه نمادین نقطه مشترکی بوده است و همچنان نیز خواهد بود.

نمادهای مختلفی که مدام هم به یادآوری کند که عادلانه تر به دنیا بنگریم و هم به دختران ایران یادآوری کند که این احساس بی عدالتی و نارضایتی قابل کاهش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات و فناوری در یاداشتی با عنوان دنیای خلق نشده ، از لزوم حضور وزیر زن و ارتقاء عدالت جنسیتی سخن گفت.

محمدجواد آذری جهرمی در یادداشتی با عنوان دنیای خلق نشده نوشت: دو رویکرد زنده ماندن و زندگی کردن در حکمرانی، دو نوع از برخورد با موضوعات اساسی ست؛ امروز به تفاوت نگاه در مورد موضوع عدالت جنسیتی خواهیم پرداخت.

موضوعی که نیمی از جامعه را درگیر می کند و در زمینه حکمرانی می توان آن را یکی از مهم ترین پیامدهای شکاف نسلی دانست.

اگر شکاف نسلی که در یادداشت پیشین به آن پرداختم؛ اشاره به این واقعیت دارد که ارزش ها و نگرش های نسل های مختلف با همدیگر تفاوت هایی دارند و همین تفاوت به دو نوع از رفتارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت انتخاباتی آذری جهرمی: رییس جمهور بعدی باید تضمین داشتن وزیر زن را بدهد

یادداشت انتخاباتی آذری جهرمی: رییس جمهور بعدی باید تضمین داشتن وزیر زن را بدهد