مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-18سياسي

«در واپسین مرگ»


گفتن در مورد منصور نعیمی کار ساده ای نمی نماید چه اینکه او با لبخند ساده اش ، عریان تر از صبح در چشم انداز این دریا ایستاده است.

- ایسنا/هرمزگان یک شاعر و نویسنده هرمزگانی گفت: گفتن در مورد منصور نعیمی کار ساده ای نمی نماید چه اینکه او با لبخند ساده اش ، عریان تر از صبح در چشم انداز این دریا ایستاده است.

یداله شهرجو در متنی که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده، آورده است: می توانست در این روزها و سال ها، دور از هیاهوی این خیل بی شمار ، گوشه ای اختیار کند تا در خلوتش بیاندیشد و ثبت کند اما او اینگونه نبود.

منصور نعیمی بودنش را در میانه میدان می خواست، بودنی این چنین از او منصور ساخته بود تا لحظه ای از پا ننشیند و گوشه ای به تماشا نباشد.

سر پرشور بودنش در میانه او را در روزهای هفتاد سالگی هم پر از ایده های ناب کرده بود ایده هایی که تمامی نداشت و البته همچنان خلق این ایده ها پا برجاست، قرار نیست راه دوری بروید می توانید ادامه این راه روشن را در میان لحظه های ثبت شده اش ، کلمات رها میان سطرهایش پی بگیرید.

او همچنان در میانه میدان ایستاده است به ثبت لحظه هایش مشغول است ، کلماتش را از لابلای موج ها بر می دارد ، دهان به دهان مرگ آواز می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در واپسین مرگ»

«در واپسین مرگ»