مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-18سياسي

لزوم اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان


فرماندار همدان از تسریع آب منطقه ای در اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز شورای حفاطت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار همدان با دستور کار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستاها تشکیل شد.

فرماندار همدان با اشاره به جلسات و هماهنگی های قبلی انجام شده در خصوص اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب در اختیار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه ای استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا هفت حلقه چاه جدید حفر شد و انتقال آب از این چاه ها، رودخانه دره مرادبیک و چاه های اجاره ای بخش خصوصی بعنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و با حمایت استاندار  بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تامین شد.

محمدعلی محمدی با تاکید بر تسریع آب منطقه ای استان در اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح آغاز شود و آب منطقه ای باید در این خصوص پاسخگو باشد.

فرماندار همدان با اشاره به جدیت موضوع تامین آب شرب مرکز استان تصریح کرد: تاخیر در اجرای این طرح  می تواند جمعیت 700 هزار نفری شهر همدان را از اوخر فصل تابستان با مشکل قطعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان

لزوم اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان