مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-18اقتصادي

بهره برداری از یک طرح اشتغالزایی در شهرضا توسط بنیاد برکت


شهرضا _ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان گفت: همزمان با مراسم شکرانه ایجاد 270 هزار اشتغال در سراسر کشور یک طرح اشتغالزایی در شهرک صنعتی رازی شهرضا به بهره برداری رسید.

- ، تورج حاجی رحیمیان پیش از بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح اشتغالزایی در شهرک صنعتی رازی شهرضا، اظهار داشت: همزمان با آیین شکرانه ایجاد 270 هزار اشتغال برکت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که همزمان در 10 استان کشور با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ما هم در استان اصفهان مفتخر بودیم که یک طرح اشتغالزایی در شهرک صنعتی رازی شهرضا مرتبط با تولید انواع فروآلیاژها را بهره برداری کنیم.

وی افزود: افتتاح این کارخانه در راستای تولید انواع فروآلیاژها از جمله فرومنگنز، فروچیکو منگنز و فروسیلیس منگنز که مورد نیاز صنعت فولاد خواهد بود کمک شایانی می کند.

اشتغال زایی برای 80 نفر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان از اشتغال زایی بیش از 80 نفر در این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت برای 15 نفر به طور مستقیم و 67 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است.

وی بیان داشت: یکی از افتخارات بنیاد برکت این است که در زمینه اشتغال زایی با این کارخانه همکاری داشته است، در این طرح بیش از 108 میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از یک طرح اشتغالزایی در شهرضا توسط بنیاد برکت

بهره برداری از یک طرح اشتغالزایی در شهرضا توسط بنیاد برکت