مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-19سياسي

ریاست جمهوری جایگاه اعمال سلیقه های شخصی و جناحی نیست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رییس جمهور بیشترین امکانات را در اختیار دارد،گفت: از این رو جایگاه ریاست جمهوری، جایگاه اعمال سلیقه های شخصی و جناحی نیست.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه تلویزیونی به وقت ایران با اشاره به اهمیت انتخابات 1400، گفت: به نظر من انتخاب کار سختی نیست اما به شرط آنکه انسان افرادی را انتخاب کند که هدفشان خدمت باشد.

وی درباره ارزش ها و معیارهای انتخاب رییس جمهور آینده، افزود: از نظر قانون اساسی رییس جمهور شخص دوم کشور است و بیشترین امکانات را در اختیار دارد.

در قانون اساسی ویژگی های زیادی از جمله رجل سیاسی بودن برای رییس جمهور برشمرده شده است از این رو جایگاه ریاست جمهوری، جایگاه اعمال سلیقه های شخصی و جناحی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امسال شورای نگهبان یکسری شرایط را برای رییس جمهور آینده تعیین کرد.

باید از افراد متخصص کمک گرفت تا بتوانیم فرد دلسوزی را انتخاب کنیم که بداند ظرفیت کشور بالاست و لازم نیست چشم به خارج از کشور داشته باشیم چراکه این عقیده [نگاه به داخل] می تواند کشور را در مسیر پیشرفت قرار بدهد.

نبوی با بیان اینکه افراد باید برای انتخاب های استراتژیک و مهم وقت بگذارند و یا اگر تردید دارند به افراد متخصص برای مشورت رجوع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست جمهوری جایگاه اعمال سلیقه های شخصی و جناحی نیست

ریاست جمهوری جایگاه اعمال سلیقه های شخصی و جناحی نیست