مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-19سياسي

سخنرانی فرمانده سپاه در میدان امام حسین(ع)/ جزییات تجمع مردم تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیستها امروز از ساعت 17 در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایطی که نفرت و انزجار از صهیونیست های خون آشام سراسر جهان را فرا گرفته، وظیفه هر مسلمان و آزاده ای است که فریاد دفاع از مظلوم را سر داده و بر سر ظالم فریاد بزند.

وی گفت: دفاع از فلسطین همواره از اولویت های انقلاب بوده و تا نابودی رژیم غاصب اسراییل، اولویت انقلاب خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ضمن تقدیر از مسئولان محترم استان که با توجه به شرایط حساس موجود برگزاری این تجمع را ضرورت تشخیص دادند، عنوان کرد: مردم عزیز با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی در این تجمع حضور خواهند یافت و با ملت مظلوم فلسطین اظهار همدردی خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی تشریح کرد: در این مراسم ضمن اجرای سرود و مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) آقای سعید حدادیان، نمایندگان جبهه مقاومت حضور خواهند داشت و از سخنرانی سردار استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی فرمانده سپاه در میدان امام حسین(ع)/ جزییات تجمع مردم تهران

سخنرانی فرمانده سپاه در میدان امام حسین(ع)/ جزییات تجمع مردم تهران