مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-19سياسي

سپیدان منطقه ویژه گردشگری شود/ توجه به ظرفیت اقتصادی بیضا


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که شهرستان سپیدان در استان فارس، به واسطه برخورداری از داشته های متعدد طبیعی، می تواند به عنوان منطقه ویژه گردشگری جنوب کشور، - ایسنا/فارس عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که شهرستان سپیدان در استان فارس، به واسطه برخورداری از داشته های متعدد طبیعی، می تواند به عنوان منطقه ویژه گردشگری جنوب کشور، مطرح باشد.

محسن علیزاده در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از متنوع ترین و بزرگترین صنایع در جهان و یکی از مهمترین منابع درآمدی و ایجاد فرصت های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری که به عنوان موتور توسعه از آن نام برده می شود، به علت اهمیتی که از نظر اقتصادی، اجتماعی دارد روز به روز بیشتر موردتوجه قرار گرفته است.

علیزاده خاطرنشان کرد: گردشگری برای کشورهای دارای جاذبه های جهانگردی نظیر ایران می تواند به مهم ترین منبع کسب درآمد ارزی تبدیل شود.

مشروط بر اینکه برنامه ریزی صحیح و همه جانبه توأم با آینده نگری برای آن تنظیم و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدان منطقه ویژه گردشگری شود/ توجه به ظرفیت اقتصادی بیضا

سپیدان منطقه ویژه گردشگری شود/ توجه به ظرفیت اقتصادی بیضا