مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-19حوادث

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف16 دستگاه موتور در تاکستان


فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضا باند سارقان موتورسیکلت با کشف 16 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرستان تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از شخصی در محل جمعه بازار این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 12 میدان 15 خرداد تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و اعترافات مالخر و انجام یک اقدامات اطلاعاتی محل اختفا سارقان را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: سرانجام با هماهنگی قضایی طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه 2 نفر در محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این متهمان که پس از انتقال به مقر و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به سرقت 16 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان، به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف16 دستگاه موتور در تاکستان

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف16 دستگاه موتور در تاکستان