مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-19سياسي

لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در دانشگاه های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ویدا توحدی پیش از ظهر امروز در نشست شهرداران شهرهای جهانی که به میزبانی شهرستان میبد، با بیان این که شهرداران باید نسبت به ایجاد دهکده و شهرک صنایع دستی اقدام کنند، اظهار کرد: تاکنون دانشکده مرتبطی در این زمینه نداشتیم و باید برای تعامل و رایزنی در این خصوص با دانشگاه ها نیز اقدام کنیم.

وی در خصوص گالری های مرتبط با حوزه صنایع دستی نیز افزود: مسئولان و دست اندرکاران حوزه صنایع دستی باید با تدوین برنامه های منسجم حضور جوانان و نقش آفرنیی آن ها در حوزه صنایع دستی را با تکیه بر استفاده از این پتانسیل و ارتقای خلاقیت ها افزایش دهند.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ثبت جهانی زیلو به عنوان صنایع دستی میبد را از جمله اقدامات حائز اهمیت در حوزه صنایع دستی استان یزد دانست و گفت: ایجاد بسترهایی برای آموزش، تولید، عرضه و معرفی صنایع دستی در شهرهای جهانی صنایع دستی ضروری است.

توحدی نسبت به برندسازی و ایجاد لوگوهایی خاص این صنایع دستی تاکید و تصریح کرد: در خصوص بسته بندی ها باید توجه داشته باشیم که عرصه و توزیع باید با لوگوی شهر جهانی انجام شودچرا که این اعتبار جهانی مورد تایید همه کشورهاست و به راحتی در دنیا قابل عرضه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در دانشگاه های کشور

لزوم راه اندازی دانشکده صنایع دستی در دانشگاه های کشور