مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-19اقتصادي

طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می شود


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برنامه ریزی برای بازنگری طرح جامع گردشگری استان خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برنامه ریزی برای بازنگری طرح جامع گردشگری استان خبرداد.

جبار گوهری امروز(29 اردیبهشت) در حاشیه مراسم رونمایی از اولین اطلس باستان شناسی استان در گفت و گو با ایسنا، گردشگری را دومین صنعت پردرآمد دنیا خواند و اظهارکرد: باتوجه به سیاست و رویکرد چندسال اخیر مسئولین کشوری در زمینه اقتصاد بدون اتکا به نفت، گردشگری می تواند یکی از بخش هایی باشد که درآمدزایی بالایی برای ایران به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به صنعت گردشگری در کشور طی سالهای اخیر رشد داشته، عنوان کرد: براین اساس ما نیز باید بتوانیم صنعت گردشگری خود را توسعه دهیم و از آن درآمدزایی داشته باشیم.

سرپرست میراث فرهنگی استان اضافه کرد: طرح جامع گردشگری استان که در سال 1384 تدوین شده، یک سند فرادستی است که می تواند معیاری برای تصمیم گیری ها و چراغ راهی برای توسعه صنعت توریسم در استان باشد، اما بنا به ضرورت و شرایط کنونی نیاز است بازنگری هایی در این طرح داشته باشیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم حوزه گردشگری را در ابعاد مختلف آن توسعه دهیم، باید اطلاعات جامع و کاملی را این حوزه ها داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می شود

طرح جامع گردشگری کرمانشاه بازنگری می شود