مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-19دانش

پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تکریم دکتر مهدی کشمیری مدیر کل سابق دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، گفت: پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند.

- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تکریم دکتر مهدی کشمیری مدیر کل سابق دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، گفت: پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رحیمی با اشاره به اینکه اکنون همه استان های کشور یک پارک علم و فناوری استانی دارند، اظهار کرد: پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند که در کنار مراکز و نهادهای نو آوری، 200 مرکز رشد و مناطق ویژه علم و فناوری این سپهر توسعه را تشکیل می دهند و وزارت علوم در این میان نقش حمایتی از این مراکز را بر عهده دارد که در این عرصه حمایتی وزارت علوم توانسته است محوریت دادن هر گونه مجوز را به دست آورد و حاکمیت در دادن مجوز برای تاسیس پارک یا مرکز رشد تنها بر عهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه از شخص مقام معظم رهبری تا مدیران و دست اندرکاران این عرصه، جنبه حمایتی خود را از پارک های علم و فناوری صریحاً اعلام داشته اند، افزود: امسال ما شاهد بودیم که به جز بدنه دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند

پارک های علم و فناوری مؤلفه مهمی از سپهر توسعه کشور هستند