مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-19اقتصادي

خیز امارات برای سرمایه گذاری و توسعه گردشگری ازبکستان


وزیر امور خارجه ازبکستان و وزیر انرژی و زیرساخت امارات در چارچوب گفت وگویی تلفنی گسترش بیش از پیش همکاری های سرمایه ای و گردشگری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان و سهیل بن محمد فرج المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات در چارچوب گفت و گویی تلفنی گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری و گردشگری را بررسی کردند.

طرفین همچنین روند اجرای توافقات به دست آمده در چارچوب دیدارهای سطوح عالی و بالا و همچنین برنامه مراسم های  قریب الوقوع را مورد بررسی قرار دادند.

مقامات دو کشور همچنین در مورد برخی موضوعات همکاری های متقابل طرفین در چارچوب سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی و دیگر سازمان های بین المللی نیز تبادل نظر کردند.

     هم اکنون در ازبکستان حدود 107 شرکت با سرمایه سرمایه گذاران امارات متحده عربی در زمینه های منسوجات، مصالح ساختمانی، کنسروهای میوه و سبزیجات، مواد شوینده و خدمات فعالیت می کنند.

امارات متحده عربی استقلال این کشور را در تاریخ 26 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 25 اکتبر سال 1992 میلادی بین این دو کشور روابط سیاسی برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز امارات برای سرمایه گذاری و توسعه گردشگری ازبکستان

خیز امارات برای سرمایه گذاری و توسعه گردشگری ازبکستان