مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-19سياسي

سخت ترین شرایط تامین آب شرب در اصفهان نسبت به 53 سال گذشته


امسال استان اصفهان نسبت به 53 سال گذشته یکی از بدترین و سخت ترین شرایط را در زمینه تامین آب شرب دارد.

- ، عباس رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بحران آب در استان اصفهان را باید جدی گرفت: اظهار داشت: امسال با توجه به کمبود بارندگی ها در سطح استان شرایط به مراتب وخیم تر از سال های گذشته است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان امسال یکی از بدترین شرایط را در طول 53 سال گذشته در زمینه تأمین آب شرب دارد، ابراز داشت: بزرگترین دغدغه من در شرایط کنونی تأمین آب شرب استان اصفهان است.

احتمال قطعی آب در تابستان پیش رو در سطح استان اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف تنها چاره مقابله با این بحران است، تصریح کرد: در صورتی که این امر توسط مردم و مسئولان انجام نشود در تابستان امسال قطع آب دور از ذهن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در زمینه مصرف برق هم باید این مدیریت مصرف انجام شود.

ادارت و سازمان ها و نهادهای دولتی در زمینه مصرف بهینه باید پیشتاز باشند رضایی با بیان اینکه ادارت و سازمان ها و نهادهای دولتی در زمینه مصرف بهینه باید پیشتاز باشند، بیان داشت: از فرمانداری ها خواسته ایم که جلسات مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت ترین شرایط تامین آب شرب در اصفهان نسبت به 53 سال گذشته

سخت ترین شرایط تامین آب شرب در اصفهان نسبت به 53 سال گذشته