مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-19سياسي

بیانیه جامعه مدرسین حوزه بمناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت هشت شوال، تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست رژیم وهابی آل سعود را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت هشت شوال، تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست رژیم وهابی آل سعود را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم هشتم شوال 1344 ه.

ق یکی از دردناک ترین و جبران ناپذیرترین حوادث در جهان اسلام به وقوع پیوست و شعله های جهل و کینه بر حریم مقدس و پاک قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) افکنده شد.

انسان هایی بداندیش و متحجر که فقط با زبان تیغ و شمشیر سخن می گفتند و از حقیقت اسلام هیچ بویی نبرده بودند، وحشیانه به ستیز با عقلانیت، اخلاق و اصول اسلامی پرداختند و با ویران کردن مشاهد مشرفه و آثار اسلامی حرمین شریفین، خباثت و سفاکی خود را آشکار کردند.

مدعیانی شب زده که تفکرات مسموم خود را به نام اسلام منتشر می کردند و با زهرپاشی ها و فتنه گری ها عامل اختلاف افکنی بین مسلمانان و تجهیز گروه های تکفیری شدند.

داعش، بوکو حرام و سایر گروه های تکفیری و سلفی که مروجان اسلام ابوسفیانی هستند؛ میراث خوار پدران خونریز خود در فرقه وهابیت اند و همه جنایت های امروز تکفیری ها در جهان اسلام ریشه در تاریخ سراسر فساد وهابیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جامعه مدرسین حوزه بمناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع

بیانیه جامعه مدرسین حوزه بمناسبت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع