مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-19اقتصادي

محکومیت قطعی 18 نفر به رد مال و حبس در پرونده «پروژه رضوان قم»+سند


پرونده «پروژه رضوان» پس از رسیدگی در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی با صدور حکم نهایی مختومه شد و درحال حاضر پرونده مذکور در مرحله اجرای احکام است و شکات به تناسب طلبی که از شرکت دارند در حال تسویه حساب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، رضوان پروژه ای مسکونی در شهر قم بود که در نخستین روزهای دهه 90 آوازه بلند آن بسیاری از مردم را با امید خانه دار شدن برای پیش خرید به سمت شرکت انبوه سازی کشاند.

تبلیغات در بستر فضای مجازی با عنوان مسکن ارزان قیمت در بهترین نقطه شهر موجب شد که نه تنها بومیان استان قم بلکه از سایر شهرستان ها هم برای خرید خانه روانه این استان شوند و سرمایه زندگیشان را به حساب شرکت انبوه سازی آپکوپارس با عاملیت مهدی درخانی بریزند.

پروژه ای با 132 واحدکه در حرکتی خزنده و آرام توسط متهمان با استفاده از خلاء قانون به 1300 خانواده فروخته شد.

انتظاری 8 ساله برای خانه دار شدن مردم را جان به لب کرد و برملا شدن ماجرای نیرنگ و کلاه برداری آواری شد برسر مردمی که اغلب از طبقه متوسط و یا پایین جامعه بودند.

سال 97 روزهای پایانی خود را سپری می کرد که مدیرعامل این شرکت انبوه سازی با شکایت تنها چند نفر از مال باختگان بازداشت شد و همدستان وی در این پروژه کلاه برداری گمان نمی کردند که فضای مجازی بتواند موجب آگاهی همه مال باختگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قطعی 18 نفر به رد مال و حبس در پرونده «پروژه رضوان قم»+سند

محکومیت قطعی 18 نفر به رد مال و حبس در پرونده «پروژه رضوان قم»+سند