مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-19دانش

تحصیل 220 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که در حال حاضر این دانشگاه دارای 220 هزار دانشجو است، گفت: 25 هزار مدرس در 595 مرکز سراسر کشور توزیع شده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این که در حال حاضر این دانشگاه دارای 220 هزار دانشجو است، گفت: 25 هزار مدرس در 595 مرکز سراسر کشور توزیع شده اند، ماموریت و مسئولیت اصلی ما، پذیرش دانشجویان است.

محمد جلالی جواران در نشست خبری در تبریز اظهار کرد: مهم ترین و بزرگ ترین سرمایه های کشور را به مدرسان می سپاریم و این عزیزان در طول سال با تمام توان فرزندان ما را در دانشگاه و مدرسه تربیت می کنند.

وی با بیان این که دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دارای شش کمیته ی تخصصی است، گفت: کمیته ی تخصصی صنعت، مدیریت، فرهنگ و هنر، علوم پایه و کشاورزی جزو کمیته های این دانشگاه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 30 هزار مدرس دارای کد در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور وجود دارد که 25 هزار نفر از آن ها در سراسر کشور با مراکز دانشگاه همکاری می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور یکی از ماموریت های مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور را، مهارتی کردن 40 درصد از دانشجویان عنوان کرد و گفت: ماموریت داریم تا 40 درصد از دانشجویان را مهارتی کنیم که باید تلاش ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 220 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی

تحصیل 220 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی