مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-19سياسي

14 شایعه انتخابات 1400/ هجمه ها علیه کدام نامزد بیشتر است؟


هرچه به زمان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم، شایعات و هجمه ها برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات بیشتر می شود.

- اما همانطور که از ظاهر بدون ماسک افراد هم مشخص است این فیلم اصلاً مربوط به این دوره انتخابات نیست و برای سال 1396 است که عده ای برای حاشیه سازی آن را در این زمان بازنشر داده اند.

نکته بعدی هم  آن که فیلم کامل پشت صحنه این ارتباط نشان می دهد که در لحظه ارتباط مجدد، خبرنگار شبکه خبر از عوامل پشت صحنه می گوید از کجا ادامه بدهم؟ بقایی را نگم؟ به این معنا که ارتباط  از کجا قطع شده و از کجا دوباره باید شروع به گفتن دیالوگ بکنم.

* ثبت نام خاتمی در انتخابات در ساعات پایانی زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به دلیل توییت خبرساز حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور مبنی بر شگفتی در ساعات پایانی زمان ثبت نام انتخابات، برخی شایعه کردند که سیدمحمد خاتمی قرار است ثبت نام کند که مشخص شد شایعه ای بیش نبوده است.

البته خبر ثبت نام حجت الاسلام ناطق نوری نیز در این فضا منتشر شد.

  * شایعه رد صلاحیت چهره های سرشناس درحالی که هنوز جلسات بررسی احراز یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به پایان نرسیده برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از رد صلاحیت تعدادی ازکاندیداها صحبت به میان آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 شایعه انتخابات 1400/ هجمه ها علیه کدام نامزد بیشتر است؟

14 شایعه انتخابات 1400/ هجمه ها علیه کدام نامزد بیشتر است؟