مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-19بين الملل

قطعنامه نمایندگان کنگره آمریکا برای جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی با اسراییل


گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری «الکساندریا اوکازیو- کورتز» پیش نویس قطعنامه ای را برای جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی 735 میلیون دلاری با اسراییل ارائه کرده اند.

- ، وبگاه پالیتیکو امروز چهارشنبه اعلام کرد که به پیش نویس قطعنامه ای دست یافته است که بر اساس آن گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری الکساندریا اوکازیو- کورتز (Alexandria Ocasio-Cortez) در صدداند تا از معامله تسلیحاتی 735 میلیون دلاری واشنگتن با رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

بر اساس اعلام این وبگاه، الکساندریا اوکازیو- کورتز به همراه دیگر نمایندگان مجلس نمایندگان شامل رشیده طلیب، ایلهان عمر و مارک پوکان در تلاش هستند از فروش سلاح به این رژیم کودک کُش جلوگیری به عمل آورند.

در بحوبحه جنگ افروزی های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلو فلسطین، چندی پیش گزارش های واصله نشان دادند که کاخ سفید قرارداد تسلیحاتی به ارزش 735 میلیون دلار را با اسراییل مورد تصویب قرار داده است.

منابع آگاه در کنگره آمریکا در این باره اعلام کردند که دولت این کشور قرارداد تسلیحاتی مذکور با این رژیم شامل سلاح های نقطه زن را تصویب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی واشنگتن پُست، بخش اعظم این قرارداد مربوط به تحویل راکت های نقطه زن به رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه نمایندگان کنگره آمریکا برای جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی با اسراییل

قطعنامه نمایندگان کنگره آمریکا برای جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی با اسراییل