مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-19سياسي

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کشور تشکیل شده است


معاون اول قوه قضاییه از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کل کشور خبر داد.

- محسنی اژه ای 29 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با تمهیداتی که مسئولان دولتی به ویژه وزارت کشور در نظر گرفتند، امیدواریم انتخاباتی پرشور همراه با امنیت و سلامت کامل را در 28 خرداد شاهد باشیم.

وی مأموریت دستگاه قضا را نظارت بر روند انتخابات و جلوگیری از جرایم انتخاباتی اعلام کرد و گفت: دستگاه قضا در این رابطه ستاد پیشگیری از جرایم خود را تشکیل داده تا در همه استان ها با محوریت دادستان ها، با جرایم انتخاباتی برخورد شود.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: دادستان کشور نیز با حضور در جلسات ستاد انتخاباتی سعی می کند تا با راهکارهایی مناسب و در مرحله اول با تذکر و در مراحل بعد برخورد قاطع جلوی تخلفات انتخاباتی را گرفته و اجازه ناامنی و بی انضباطی را ندهد.

محسنی اژه ای افزود: چنانچه جرمی اعم از امنیتی و یا غیر امنیتی در زمان انتخابات شکل بگیرد، دادستان به عنوان مدعی العموم وارد شده و یا در صورت شکایت خصوصی رسیدگی به این شکایات نیز به سرعت انجام می شود.

امنیت اقتصادی به شکل پایدار فراهم شده است معاون اول قوه قضاییه به نامگذاری سال 1400 به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تحریم ظالمانه دشمنان و فشار اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کشور تشکیل شده است

ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در کشور تشکیل شده است