مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-19اقتصادي

760 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافت


استاندار لرستان با بیان اینکه 760 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافته است، گفت: با همکاری بسیج سازندگی در زمینه رفع محرومیت ها از استان تلاش خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان گفت: یکی از تغییرات مهم رخ داده در بودجه امسال این است که اعتبارات مناسبی در حوزه رفع محرومیت از مناطق روستایی اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: در لرستان اعتباری نزدیک به هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اختصاص داده شده و بسیج سازندگی به عنوان یکی از دستگاه های مهم در زمینه محرومیت زدایی به کمک استان آمده است.

استاندار لرستان با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در رفع محرومیت ها، افزود: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد بسیج سازندگی هم در زمینه محرومیت زدایی به لرستان کمک کند و هم از سایر ردیف های متمرکز بودجه ای که در اختیار این نهاد قرار دارد، یاری گر استان باشد.

خادمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همکاری بسیج سازندگی برنامه محرومیت زدایی در استان را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهیم و با تأمین نیازهای اساسی، در کاهش تعداد مناطق محروم استان موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافت

760 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافت