مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-20اقتصادي

خودکفایی در تولید بذر اولویت جهادکشاورزی یزد است


یکی از برنامه های سازمان جهادکشاورزی تلاش جهت خودکفایی درتولید بذر و علوفه در استان یزد است که طی یک برنامه عملیاتی چهار ساله در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید ابوالفضل وکیلی صبح امروز در جمع برخی از کارشناسان حوزه جهاد کشاورزی، اظهار کرد: باید تمام امکانات و استعداد  خود را در جهت تولید علوفه و بذر به کار گیریم تا در این زمینه وابستگی خود را به کشورهای دیگر کم کرده و به خودکفایی برسیم.

وی افزود: یکی دیگر از سیاست های سازمان جهادکشاورزی یزد، تدوین برنامه عملیاتی چهار ساله در سطح پهنه ها است که باید مسئولین پهنه ها در مراکز جهادکشاورزی با مشورت و همفکری با کشاورزان پیشرو و بخشداران و دهیاران روستاهای تحت پوشش خود، نسبت به تدوین برنامه عملیاتی چهار ساله، با توجه به پتانسیل های بخش همت نموده و تمام تلاش خود را جهت اجرایی نمودن این برنامه ها با کمک کارشناسان شهرستان و ستادی به کار گیرند.

رییس سازمان جهادکشاورزی یزد همچنین طی دیدار با فرماندار اشکذر، در خصوص سیاست ها و برنامه های عملیاتی سازمان جهادکشاورزی استان مطالبی را عنوان کرد و گفت: امیدوارم با همکاری و حمایت های همه جانبه فرماندار شهرستان ، روز به روز شاهد پیشرفت و رونق کشاورزی و دامپروری در شهرستان اشکذر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید بذر اولویت جهادکشاورزی یزد است

خودکفایی در تولید بذر اولویت جهادکشاورزی یزد است