مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-20اقتصادي

رفع مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد


اراک-- رییس فدراسیون تنیس گفت: وقتی هیأت تنیس یک مکان تخصصی نیاز دارد نباید زمین را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیأت استان را به جنگ بخش خصوصی فرستاد.

- اراک-- رییس فدراسیون تنیس گفت: وقتی هیأت تنیس یک مکان تخصصی نیاز دارد نباید زمین را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیأت استان را به جنگ بخش خصوصی فرستاد.

داود عزیزی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با انتقاد از فرآیند اجرایی اجاره اماکن ورزشی تاکید کرد: نمی توان انتظار داشت رشته تنیس در ابعاد همگانی رشد و توسعه یابد در حالی که هیأت های استانی از زمین اختصاصی برخوردار نیستند.

وی با انتقاد از اجاره زمین های تنیس به بخش خصوصی اظهار کرد: اهمیت برخورداری از زمین های اختصاصی برای هیأت های تنیس استانی باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس فدراسیون تنیس گفت: تنیس رشته مهیج و مفرحی است که در تصور عمومی، زمینه رو آوردن به آن، بیشتر برای اقشار مرفه جامعه فراهم شده است و برای برون رفت از شرایط کنونی هم هیچ راهی جز برخورداری از سخت افزارهای این رشته که همانا زمین تنیس است، نداریم و برای شکستن تابوی تنیس برای قشر مرفه جامعه باید به سمت برخوردار شدن از زمین تنیس رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد

رفع مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی در اولویت قرار بگیرد