مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-20سياسي

برخورد قاطعانه پلیس با باهم زنندگان امنیت انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه سال جاری در در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد پلیس تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون در جمع خبرنگاران گفت: - سردار رضایی گفت: نیروی انتظامی در راستای حفظ آرامش و امنیت انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با افرادی که سعی در برهم زدن آرامش انتخابات را دارند به شدت برخورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه سال جاری در در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد پلیس تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون در جمع خبرنگاران گفت: بررسی عملکرد پلیس تهران بزرگ در هر کدام از پلیس های تخصصی که بیانگر جهاد پرسنل این مجموعه است.

وی اضافه کرد: اقدامات نیروهای نظامی در نیروی انتظامی و مشاهده کشفیات آن ها در بخش تهران بزرگ، من را به یاد رزمندگانی می اندازد که خالصانه در تامین و حفظ امنیت تلاش می کردند.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش مردم و همچنین امنیت اجتماعی فعلی حاکم در جامعه مرهون و مدیون تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه پلیس با باهم زنندگان امنیت انتخابات

برخورد قاطعانه پلیس با باهم زنندگان امنیت انتخابات