مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-20سياسي

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز همدان انتخاب شدند


انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از  ظهر امروز جلسه مجمع عمومی عادی هیات امنای خیرین مدرسه ساز با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از ارزش کار خیر خیرین و ماندگاری کارشان سخن گفت و اظهار کرد: مال و فرزندان زینت دنیایند و آنچه باقی می ماند اعمال صالح نزد پروردگار است که از نظر ثواب بهتر و از نظر امیدمندی نیکوتر است.

 محمدرضا جعفری خطاب به جمع بیان کرد: آنچه به آن باید بیابید این است که عضوی از که مرگ نزدیک تر احساس می شود، مردم با یاد مرگ و دنیای فانی بیشتر به اعمال خیر و به ویژه مدرسه سازی روی آورده اند.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی و مدارس استان بر نقش محوری و سازنده خیرین مدرسه ساز اشاره کرد.

محمدحسین مرادی تلاش ها، همراهی و مسئولیت پذیری همراه با نیکوکاری و خیر ماندگار را از برجسته ترین ارزش های اخلاقی خیرین مدرسه ساز برشمرد گفت: خیرین مدرسه ساز رسالتی در جامعه بر عهده دارند که به تعلیم و تربیت و تعالی کشور می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز همدان انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز همدان انتخاب شدند