مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-20اقتصادي

پروژه آبرسانی به سربنان زرند پس 12 سال بهره برداری می شود


پس از 12 سال وضعیت بحرانی و تنش کم آبی، پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان زرند تا پایان خردادماه بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، با دعوت و پیگیری علی صادق زاده فرماندار شهرستان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در سفر یکروزه به زرند از برخی مناطق و روستاهای کم آب با وضعیت بحرانی از توابع بخش مرکزی زرند، بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در بازدید از پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان، با بیان اینکه این پروژه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پروژه آبرسانی به سربنان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان با قوت و شدت بیشتر با توجه به شروع فصل تابستان، در دست اقدام است.

محمد طاهری همچنین در بازدید از روستاهای هنجروییه و بابعبدان ضمن دستور مؤکد بر افزایش تعداد تانکرهای آبرسانی سیار به این روستاها، تصریح کرد: به زودی با بهره برداری از پروژه سربنان، مشکل کم آبی در روستاهای هنجروییه و بابعبدان با انتقال آب و شارژ منابع از چاه دشتخاک، به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و متدین هم استانی باید همچنان صرفه جویی را خصوصا در بحث آب شرب، سرلوحه خود قرار دهند، یادآور شد: امسال در برخی از مناطق استان کرمان و شهرستان زرند، تابستان بسیار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به سربنان زرند پس 12 سال بهره برداری می شود

پروژه آبرسانی به سربنان زرند پس 12 سال بهره برداری می شود