مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-20سياسي

قاضی زاده هاشمی: با سهمیه بندی جنسیتی برای حضور زنان درعرصه مدیریت مخالفم


قاضی زاده هاشمی داوطلب کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد حضور بانوان در کابینه احتمالی خود گفت: نگاه من سهمیه بندی جنسیتی نیست و با این نگاه مخالفم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت آینده در روز بعد از شروع بکار خود باید پاسخگوی مردم باشد،گفت: همانگونه که ما بر اساس وظیفه شرعی خود عمل کرده و کاندیدا می شویم کسی که رییس جمهور می شود باید بهترین افراد را برای مدیریت انتخاب کند ونه بر اساس بده بستان سیاسی.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه با تشریح برنامه ها و تالیفات خود درباره اداره کشور گفت: در کتاب فصل پروانگی نحوه اداره دولت را بیان نمودم، جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته برای پروانه شدن و پرواز به سمت تمدن نوین اسلامی پیله سازی کرده است؛ پیله سازی یعنی ظرفیت سازی های فراوان و ایجاد مؤلفه های قدرت در ایران، در کتاب دیگری گفتمان دولت و مردم را تشریح کردم و در کتاب دولت اعتماد برنامه های اجرایی دولت را تشریح کردم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طلیعه گام دوم انقلاب نیاز به حرکت جدیدی داریم، گفت: تغییر مسیر مدل حکمرانی و تحول در نظام مدیریت برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی یک ضرورت است وگرنه روش اداره کنونی کشور یک روش 100 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: با سهمیه بندی جنسیتی برای حضور زنان درعرصه مدیریت مخالفم

قاضی زاده هاشمی: با سهمیه بندی جنسیتی برای حضور زنان درعرصه مدیریت مخالفم