مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-20بين الملل

هشدار بلینکن به اشکنازی: حمایت از اسراییل بیش از این نمی تواند ادامه یابد


وزیر امور خارجه آمریکا به همتای صهیونیست خود هشدار داده که حمایت آمریکا از این رژیم در جریان حملات به غزه نمی تواند طولانی باشد.

- وزیر امور خارجه آمریکا به همتای صهیونیست خود هشدار داده که حمایت آمریکا از این رژیم در جریان حملات به غزه نمی تواند طولانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، یک مقام اسراییلی گفت: گابی اشکنازی ، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود به وی گفته است که تل آویو به چند روز دیگر برای انجام عملیات نظامی در غزه احتیاج دارد ، اما بلینکن تاکید کرده که ایالات متحده انتظار دارد این حملات به زودی پایان یابد.

گزارش شده است که در این تماس، بلینکن به اشکنازی اطلاع داده که ایالات متحده از ابتکار عمل فرانسه در غزه در شورای امنیت سازمان ملل پشتیبانی نخواهد کرد ، اما حمایت آمریکایی ها از اسراییل در مورد مسئله غزه ، به ویژه در سازمان ملل ، نمی تواند بیش از این ادامه داشته باشد.

وزارت امور خارجه آمریکا پس از این گفتگو در بیانیه ای گفت که وزیر امور خارجه و همتای اسراییلی او در مورد تلاش ها برای پایان دادن به خشونت هایی که منجر به مرگ غیرنظامیان اسراییلی و فلسطینی از جمله کودکان شده گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بلینکن به اشکنازی: حمایت از اسراییل بیش از این نمی تواند ادامه یابد

هشدار بلینکن به اشکنازی: حمایت از اسراییل بیش از این نمی تواند ادامه یابد