مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-20سياسي

روحانی: تا پایان دولت تحریم را خواهیم شکست


رییس جمهور با بیان اینکه تا پایان دولت تحریم را خواهیم شکست که این افتخاری برای صبوری مردم است، گفت: ما هر چه داریم از مقاومت ملت ایران و هدایت های مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس جمهور در شصت و هشتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید طرح های ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت در استانهای خوزستان و بوشهر را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در آیین افتتاح طرح های ملی پتروشیمی در شصت و هشتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تاکید کرد: افتتاح پنج شنبه ها به خوبی نشان داد که ملت ایران مقاوم است و تحریم و فشار اقتصادی نمی تواند مانع آنها برای توسعه و پیشرفت کشور شود.

روحانی با بیان اینکه باور افتتاح 17 طرح عظیم پتروشیمی در طول یکسال برای بسیاری سخت بوده اما امروز این قول عملی شده است، افزود: اینکه دولت قادر بوده در یکسال طلایی جهش تولید در صنعت پتروشیمی را به معنای واقعی عملی کرده و امروز ظرفیت پتروشیمی کشور را از 56 میلیون تن به 100 میلیون تن افزایش دهد، افتخار آمیز و ارزشمند است.

رییس جمهور سرمایه گذاری سالانه 3 میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی را نشانه تلاش و کوشش وزارت نفت، بخش خصوصی و همه مهندسان ، کارگران و دست اندرکاران این بخش دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تا پایان دولت تحریم را خواهیم شکست

روحانی: تا پایان دولت تحریم را خواهیم شکست