مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-20اقتصادي

ساز ناکوک بازار شیر در رفسنجان/جهش قیمت خودسرانه از کجا آب می خورد؟


طی روزهای اخیر بازار شیر در رفسنجان دچار نابسامانی شده و شاهد مواردی از جمله افزایش خودسرانه قیمت شیر و یا عرضه نکردن آن هستیم.

- کرمان_خبرگزاری فارس؛ زهرا بمی: طی روزهای اخیر بازار شیر در رفسنجان دچار نابسامانی های زیادی شده و التهاب آن دامن مصرف کننده و تولیدکننده را همزمان گرفته است.

افزایش ناگهانی و البته خودسرانه قیمت شیر هم در هفته جاری سر و صدای زیادی به پا کرد به طوری که دستگاه های مربوطه نسبت به تذکر و نظارت فعال شدند.

اما داستان از کجا آب می خورد؟ عباسی، یکی از گاوداران رفسنجان که در یکی از روستاهای بخش مرکزی سکونت دارد و واحد دامداری اش هم در همان روستاست، می گوید: از سال گذشته هرچه کاه و بیده گران خریدیم و فشارها را تحمل کردیم از آن طرف متضرر شدیم چون اجازه گران کردن شیر را نداشتیم.

وی ادامه داد: قیمت نهاده ها به یکباره بالا رفت اما قیمت شیر افزایشی نداشت و اینگونه نمی شود کاسبی کرد، مسؤولان هم هیچ تسهیلاتی برای دامداران در نظر نمی گیرند و فقط هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، ما تولیدکنندگان گناهی نداریم که یک کیلو شیر برایمان خیلی بیشتر از این قیمت ها آب می خورد.

این گاودار با حالتی معترضانه می افزاید: اگر این روند پیش برود بهتر است گاوداری را تعطیل کنم و به سمت فروش و عرضه خوراک دام روی بیاورم چون به صرفه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز ناکوک بازار شیر در رفسنجان/جهش قیمت خودسرانه از کجا آب می خورد؟

ساز ناکوک بازار شیر در رفسنجان/جهش قیمت خودسرانه از کجا آب می خورد؟