مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-20سياسي

جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند


عضو خبرگان رهبری و رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن با ابزار رسانه و عملیات روانی تلاش می کند ما را مغلوب کند.

- ، آیت الله سید مهدی میرباقری ظهر پنجشنبه در نشستی با فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود با عنوان عهد همدلی و به میزبانی مسجد رسول اکرم (ص) با بیان اینکه جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: گروهی در داخل به نام مدرنیته با جریان هایی همراه هستند که نباید مردم از دل این افراد رییس جمهور را برگزینند.

وی با بیان اینکه امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به سمت تمدن بزرگ اسلامی و ظهور گام بر داریم باید رییس جمهوری را داشته باشیم که با این موضوع همراه باشد، افزود: امروز رییس جمهوری را می خواهیم که به دنبال طرح های جهانی اسلامی باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه عده هستند که انقلاب اسلامی را به اصطلاح با مدرنیته می خواهند که این افراد هم ظرفیت ریاست جمهوری ندارند، بیان کرد: رییس جمهور انقلاب اسلامی باید در مقیاس مأموریت انقلاب اسلامی بیندیشد.

میرباقری با بیان اینکه ابزار رسانه و جنگ رسانه ای دخیل هستند و قطعاً از جریان غرب گرا و اعتدالیون دفاعی تمام قد خواهند کرد، ابراز کرد: همانطور که امام خمینی (ره) می فرمودند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند

جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند