مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-20اقتصادي

معضلی همیشگی به نام نبود آب/ ورود بازرسی به مشکل آب«چوار»


معضل همیشگی افت فشار و قطعی آب در شهرستان چوار امان مردم را بریده و شکل بحرانی به خود گرفته و نیازمند اهتمام مسوولان برای رفع مشکل آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهرستان چوار چند سال است که از لحاظ آب دچار مشکلات زیادی شده اند و مردم آن خواستار رسیدگی فوری به این مشکل هستند؛ مسئله تکراری که در فصل تابستان برای یکایک نقاط گرمسیر استان ایلام نمایان می شود مشکل قطعی آب است.

قطعی مکرر و طولانی آب دیگر برای مردم این شهر عادی شده است و مسوولان نیز هر بار برای این قطعی یک دلیل مطرح می کنند.

این شهرستان در طول سال به ویژه در فصل تابستان با قطعی آب مواجه هستند اما هیچ  مسوولی حاضر به رفع این مشکل نیست و مشکل قطعی آب را به مشکلات بودجه ای مرتبط می دانند.

مشکل دیرینه قطعی آب در چوار خانمحمدی رییس شورای شهر چوار گفت: شهرستان چوار و روستاهای اطراف آن سالیان متمادی است که با مشکلات بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و دولت هیچگونه اقدامی برای رفع این مشکل انجام نداده است و این مردم برای مایحتاج اساسی و مایه حیات با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: منبع و شبکه آب چوار قدیمی و فرسوده است و نیاز به تجهیز و مرمت دارد که ایجاد تجهیزات شبکه و تاسیس منبع آب از اولویت هایی است که باید مدنظر مسوولین قرار گیرد؛ این مشکل آب چوار نیاز به اعتبارات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی همیشگی به نام نبود آب/ ورود بازرسی به مشکل آب«چوار»

معضلی همیشگی به نام نبود آب/ ورود بازرسی به مشکل آب«چوار»