مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-20ورزشي

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم/ مسائل غیر فنی در زمین دخیل بود


شرایط برای بازی با شهروند ساری از لحاظ کیفیت فنی خوب است، مشکل خاصی در این زمینه نداریم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهروند ساری در خصوص شرایط بازی فردا اظهار داشت: شرایط برای بازی با شهروند ساری از لحاظ کیفیت فنی خوب است، مشکل خاصی در این زمینه نداریم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی بتواند ایمان شیراز را شکست دهد پیروزی ما تاثیری نخواهد داشت.

توسل در خصوص محرمان و مصدومان گفت: محروم نداریم ولی از چند هفته گذشته مصدوم داریم، نوید بخش دروازبان تیم مصدوم است و 2 بازیکن هم که شرایط جسمی مساعد در طی هفته های قبل نداشتند به تیم اضافه شدند ولی هنوز به عملکرد صد در صدی نرسیده اند.

سرمربی کوثر خاطر نشان کرد: ما تلاشمان را می کنیم که فردا با امیدی که به بازی شیراز و بهبهان داریم بتوانیم در لیگ بمانیم ولی هر اتفاقی بیفتد مشیت الهی است و ما تمام تلاشمان را انجام داده ایم.

وی در خصوص شرایط تیم در این فصل بیان داشت: تیم کوثر در فصلی که گذشت با شرایطی که داشت وارد مسابقات شد، امیدوار بودیم بتوانیم تیم را در مرحله اول حفظ کنیم که این اتفاق رخ نداد و تیم به مرحله پلی آف سقوط کرد؛ در این مرحله هم شرایطی ما انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم/ مسائل غیر فنی در زمین دخیل بود

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم/ مسائل غیر فنی در زمین دخیل بود