مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-21سياسي

شرکت در انتخابات و گزینش اصلح باعث رشد کشور می شود


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات و گزینش اصلح را باعث رشد کشور دانست و گفت: رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات و گزینش اصلح را باعث رشد کشور دانست و گفت: رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت بالای مردم در این برهه تاریخی اظهارکرد: مشارکت مردم در انتخابات باعث جلوه گری عزت ملی و مردم سالاری می شود و قطعا با مشارکت و انتخاب آگاهانه آینده ای بهتر برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا و لزوم انسجام و وحدت ملی همچون همیشه تاریخ ایران سربلند، گفت: رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولتی قوی و کارآمد در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم موثر بوده و انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات و گزینش اصلح باعث رشد کشور می شود

شرکت در انتخابات و گزینش اصلح باعث رشد کشور می شود