مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-21سياسي

انحلال حزب سوچی در میانمار


یک رسانه میانماری به نقل از مقام ارشد کمیسیون انتخاباتی این کشور که از نهادهای منصوب شده توسط خونتای نظامی حاکم است اعلام داشت، این کمیسیون اقدام به منحل ساختن حزب آنگ سان سوچی موسوم به حزب لیگ ملی برای دموکراسی به دلیل آنچه این کمیسیون تقلب در .

- یک رسانه میانماری به نقل از مقام ارشد کمیسیون انتخاباتی این کشور که از نهادهای منصوب شده توسط خونتای نظامی حاکم است اعلام داشت، این کمیسیون اقدام به منحل ساختن حزب آنگ سان سوچی موسوم به حزب "لیگ ملی برای دموکراسی" به دلیل آنچه این کمیسیون تقلب در انتخابات ماه نوامبر خواند کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه Myanmar Now اعلام کرد، این تصمیم در جریان یک نشست با احزاب سیاسی که از سوی بسیاری از احزاب دیگر از جمله حزب لیگ ملی برای دموکراسی تحریم شده بود، اتخاذ شده است.

ارتش میانمار در تاریخ اول فوریه با تصاحب قدرت اقدام به سرنگون کردن و بازداشت آنگ سان سوچی، رهبر غیرنظامی دوفاکتوی این کشور که چند دهه برای دموکراسی در کشورش جنگید، کرد.

ارتش میانمار در توجیه این کودتا حزب لیگ ملی برای دموکراسی متعلق به سوچی را متهم به کسب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری با دست بردن در آرا کرد، هر چند که کمیسیون وقت انتخابات میانمار در آن زمان شکایت های آن را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال حزب سوچی در میانمار

انحلال حزب سوچی در میانمار