مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-21ورزشي

آگوئرو-بارسا؛ قراردادی دو ساله با دستمزد پایین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی ماه آینده به پایان خواهد رسید و ستاره آرژانتینی سیتی موافقت کرده است که با قراردادی دو ساله به بارسلونا بپیوندد.

- گاردین ادعا کرد سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، با بارسلونا به توافق رسیده است و قرار است با قراردادی دو ساله به کاتالان ها بپیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، قرارداد سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی ماه آینده به پایان خواهد رسید و ستاره آرژانتینی سیتی موافقت کرده است که با قراردادی دو ساله به بارسلونا بپیوندد.

گاردین گزارش کرده است که آگوئرو تمایل زیادی داشت تا پس از ترک اتحاد به مسی و یارانش در نوکمپ بپیوندد و برای عملی شدن این توافق پذیرفته که دستمزدش به میزان قابل توجهی پایین بیاورد، هر چند قرار است که در صورت قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ پاداش هایی دریافت کند.

آگوئرو که فصل بعد 33 ساله خواهد شد، در این فصل با مصدومیت های پیاپی مواجه بوده و تنها توانسته در 18 بازی برای سیتیزن ها به میدان برود و تنها چهار گل به ثمر رسانده است.

او امیدوار است که بتواند در بازی روز یکشنبه سیتی برابر اورتون در ورزشگاه اتحاد برای خداحافظی با هواداران سیتی به میدان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگوئرو-بارسا؛ قراردادی دو ساله با دستمزد پایین

آگوئرو-بارسا؛ قراردادی دو ساله با دستمزد پایین