مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-22سياسي

وضعیت قیمت کالاهای اساسی نابسامان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از وضعیت نابسامان قیمت کالاهای اساسی گفت: افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات، - نوعی خیانت به نظام مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح شنبه در جلسه نقد و بررسی فعالیت های ستاد عملیات فصل بندگی در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بابل با تبریک پیروزی ملت بزرگ و قهرمان فلسطین اشغالی و مردم مظلوم و جوانان غیور غزه و گروه های مقاومت اسلامی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی، از عدم نظارت بر قیمت کالاهای اساسی مردم در روزهای اخیر و افزایش بی رویه قیمت ها در آستانه انتخابات انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: افزایش بی رویه قیمت ها در روزهای اخیر آن هم در آستانه انتخابات هیچ توجیه منطقی و عقلی ندارد و نوعی خیانت و کارشکنی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی است.

وی در ادامه با انتقاد شدید از عدم کنترل قیمت ها توسط نهادهای دولتی و دستگاه های نظارتی و افزایش بی رویه آن در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات، افزود: برخی ها با فرافکنی از شرایط بی ثبات امروز بازار کشور به دنبال فرار از مقام پاسخگویی هستند و گرانی های افسار گسیخته معیشت و زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قیمت کالاهای اساسی نابسامان است

وضعیت قیمت کالاهای اساسی نابسامان است